Berbagi kumpulan tips terbaru dan puisi paling romantis

Monday, January 10, 2011

TERIMA KASIH PADAMU KASIH


puisi romantis, puisi selamat tidur, puisi cinta dan puisi sahabat. blog puisi romantis kali ini akan posting TERIMA KASIH PADAMU KASIH.


Terima Kasih pada mu kasih,
Memberi kebahagiaan dalam hidup ku,
Cinta yang setia dari mu amat ku hargai,
Kasih sayang tulus mu sungguh aku kasihi,
Pengorbanan mu ku ingati hingga akhir nafas.
Sungguh tabah hati mu,sabar dengan perangai ku,biarpun berkali aku menyakiti hati mu,namun cinta mu tidak pernah berubah.Kau terima diri ku seadanya,tidak pun kau memandang pada rupa mahupun harta.Ternyata kau seorang yang setia.Cinta mu sejati.
Selama kita bercinta,tak pernah sekali kau mengkhianati ku,namun sebaliknya,aku yang mengkhianati mu,aku curang terhadap mu,sedagkan kau amat mencintai ku,tidak sesekali kau curang terhadap aku.Maafkan aku kasih.Kau sentiasa mengambil berat tentang ku.Aku pula hanya mengambil endah tak endah tentang mu,tapi tidak kau ambil serius pada hal itu.Besarnya pengorbanan mu kasih.
Kini,setelah kau pergi selamnya dari hidup ku,baru aku merasakan segalanya.Aku sangat menyesal,menyesal dengan segala perbuatan ku terhadap mu selama ini,kini tiada lagi tempat ku bermanja,tiada lagi yang mengambil kisah pada diri ku,tiada lagi kasih sayang dari mu dan rindu dari mu.Baru kini kau merasakan semuanya,kenapa tidak dari awal lagi.Namun semuanya tak dapat berulang lagi.Segalanya hanya tinggal kenangan.
Aku rindu saat bersama mu kasih,hanya doa dapat ku lakukan buat mu kasih.Semoga kau damai disisi yang Maha Esa.Maafkan segala kesilapan ku.Aku disini sentiasa merindui mu.

TERIMA KASIH PADAMU KASIH Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Puisi Romantis

0 komentar:

Post a Comment